Partnerile

Partnerile.

 

Miks tasub pakkuda oma tooteid ja teenuseid uues keskkonnas Privileeg?

  • Privileegi sihtrühm on Eesti jõukaim. Maksu- ja Tolliameti andmetejärgi teenib üle 1200 eurost netopalka vaid 50 000 inimest ning enamik neist on läbi Äripäeva väljaannete kaudu Privileegi sihtrühm.
  • Privileegi sihtrühm on üks atraktiivsemaid Eestis. Pakkumisi saavad hästi tasustatud inimesed, kes on sageli ka ettevõtete omanikud ja juhid. See tähendab, et otsuseid langetatakse nii eraisiku kui ka ettevõtte tasemel.
  • Privileegi pakkumistel on sihtrühma hulgas hea nähtavus tänu Äripäeva meediatoele. Äripäev turundab pakkumisi aktiivselt oma meediakanalites. Igakuine meediaplaan, mis jagatakse pakkujate vahel olenevalt pakkumiste atraktiivsusest, sisaldab trükireklaami, veebireklaami keskkonnas aripaev.ee, uudiskirju ja palju muud. Täpse personaalse meediaplaaniga saab iga pakkuja tutvuda müügipakkumise kokkuleppimise protsessi jooksul.
  • Äripaev on jõuline, usaldusväärne ja kasvav meediakontsern. 2012. aasta detsembri võrdluse alusel on Eesti Ajalehtede Liidu andmetel tegemist enim tiraaži kasvatanud ajalehega. Äripäev haldab ulatuslikku eesti- ja venekeelsete meediaväljaannete paketti (mh 10 teemaveebi, 18 kontserni toodet, sealhulgas loetuim ärileht Äripäev ja vene sihtrühmas loetuim venekeelne ärileht Delovõje Vedomosti). Samuti on kontsernis pidevalt arendamisel uued meediaväljaanded ja ideed.

 Tingimused partnerile

  • Pakkumise eksklusiivsus Äripäeva tellijatele. Oluline on kriteerium, et samalaadset pakkumist ei oleks eelmistel kuudel turul olnud. Pakkuja peab kinnitama, et pakkumisperioodil on see Eesti turul unikaalne. Ka pakkumise ajal ei tohi pakutav toode või teenus väljaspool Privileegi saadaval olla.
  • Äripäeva tellijate profiili arvestades peaksid pakkumised olema üles ehitatud lisaväärtusele ja andma kokkuvõttes sama raha eest rohkem. Samas peab tervikhind olema atraktiivne, et hoida tarbija huvi üleval. Privileegile pakuvad esmajoones huvi sellesse kanalisse eksklusiivselt valitud tooted.

Privileegi taust ja Äripäeva turupositsioon

  • Ligikaudu 50 000 palgasaajat Eestis teenib üle 1200 euro kuus.
  • 82% lugejatest peab Äripäeva väga usaldusväärseks. Seega on Äripäeva usaldusväärsus kaks korda suurem kui Eesti ajakirjandusel tervikuna.
  • Äripäeval on ligikaudu 63 000 alalist lugejat ja ca 90 000 unikaalset e-lugejat nädalas. Kogu Eesti enam kui kahe töötajaga ettevõtteid juhtivate isikute üldarv on 40 000 (st 71% otsustajatest on Äripäeva kontserni toodete lojaalsed tarbijad).
  • Äripäeva meediakontserni kuuluvad teemaveebid, ajakirjad, uudiste eriveebid ja infotooted – kokku on tegemist mõjuvõimsaima ärisihtrühmale suunatud meediakontserniga.

Kontakt

Privileegi partnersuhteid haldab Äripäev koostöös Kliendi Eelis OÜ-ga. Kui Teil tekib huvi, lepime kokku kohtumise aja, et arutada läbi näidispakkumine. Ühtlasi võite saata oma visiooni pakkumisest e-posti aadressil jaana@agentuurid.ee või võtta ühendust telefonil 56 457 622. 

Sulge
Toiming ei õnnestunud - süsteemi toimimine on ajutiselt häiritud. Juhul kui näete antud teadet veel kord palun teavitage meid sellest: privileeg@aripaev.ee

Leht laetakse 10 sekundi pärast uuesti